6 Eylül 2014 Cumartesi

Nar Danesi

    
      Bana narı sevdiren tek yer Nar Danesi .Eğer yolunuz Dalyan'a düşerse mutlaka kahvaltı için gitmelisiniz.ha ben kahvaltımı yapmıştım derseniz kendi elleriyle yaptıkları taze nar dondurmasını denemelisiniz.
    Dondurmamı yedim harikaydı arkadaşlarımada söylemeliyim onlarada burdan birşeyler alayım derseniz binbir çeşit el yapımı reçellerden tatlı hediyeler götürebilirsiniz.

      

     Binbir çeşit demişken; nar,üzüm,ayva,incir,kabak,turunç,kavun kabuğu,limon,karpuz kabuğu reçelleri var ayrıca kahvaltıda hepsinden sunuluyo.ben limon ve karpuz kabuğunu çok beğenip reçel delisi olan anneme hediye götürmüştüm.şirin kavonozuna ve enfes tadına bayıldı :)

  
     Kahvaltımı yaptım nar dondurmamı yedim hediye reçellerimi aldım.henüz bitmedi heryerde nar olan mini gölde ördeklerin yüzdüğü enterasan objelerin olduğu şirinmi şirin bahçesinde fotoraf çekilmeden gitmem.işte o sevimli kareler :)


  
Nar salıncağı



Sevimli karşılama :)



1 yorum: